Meble biurowe do recepcji – jak umeblować lokal usługowy?

Zadbaj o wystrój biura! Podpowiadamy jak wybrać meble do recepcji!

Chcesz umeblować biuro ze szczególnym uwzględnieniem recepcji? Zależy Ci na estetycznym i zarazem nowoczesnym wyglądzie? Podstawowym meblem, którego nie może zabraknąć w sekretariacie, lobby, hotelu, budynku korporacyjnym, kancelarii, agencji reklamowej lub biurze nieruchomości jest lada recepcyjna. To mebel, który poza ogromną funkcjonalnością, odgrywa także duże znaczenie wizerunkowe. Jakie rozwiązania są dostępne na rynku? Podpowiemy Ci, jak wybrać meble do recepcji!

Na to, jak postrzegają nas klienci, partnerzy i kontrahenci, w dużej mierze wpływa wygląd lokalu. Miejscem, w którym ich przyjmujemy po raz pierwszy, jest zazwyczaj recepcja, warto więc zadbać o to, by znalazły się w niej dobrej jakości meble. Z tego też powodu lady recepcyjne to duża i dość dobrze widoczna wizytówka każdej firmy. Jest to pierwszy mebel, który rzuca się w oczy klientom, od razu po przekroczeniu progu firmy. A ponieważ pierwsze wrażenie się robi tylko raz, należy o nie zadbać! Jak wyposażyć recepcję?

Lady recepcyjne – jak wyposażyć recepcję?

Wygląd lady recepcyjnej może być bardzo zróżnicowany. Wiele zależy od tego, do jakiego pomieszczenia chcemy ją dopasować. Wiele firm wykonuje lady recepcyjne na zamówienie. Mogą one przyjąć kształt elipsy, być podłużne, kwadratowe lub nawet rozciągać się na całą ścianę biura. W przypadku biur obsługiwanych przez kilku pracowników bardzo dobrym rozwiązaniem będą meble modułowe. Jeśli brak nam pomysłu na to, jak zaaranżować wnętrze recepcji, zawsze warto sprawdzić oferty mebli biurowych i w ten sposób zainspirować się do umeblowania własnej przestrzeni do pracy: http://ergosystem.pl/.

Jednym z najnowszych rozwiązań na rynku, jeśli chodzi o lady recepcyjne, są lady recepcyjne łączące ergonomię z atrakcyjnym design. W myśl tej idei można zainwestować na przykład w lady wyposażone w oświetlenie LED. Odpowiednie rozmieszczenie diod LED może nadać ladzie bardzo efektowny wygląd. Można je łatwo dopasować zarówno do przestrzeni nowoczesnych, jak i klasycznych. Do małych pomieszczeń najlepiej nadadzą się lady półokrągłe, natomiast w dużych biurach można poszaleć z ladami prostokątnymi, zajmującymi większą powierzchnię.

Gdy już wybraliśmy idealny model lady recepcyjnej, warto pamiętać o pozostałych elementach wyposażenia biura. Ważne są także krzesła i sofy dla gości, a także stoliki kawowe. W niektórych biurach, w zależności od ich charakteru, będą konieczne także: garderoba, regały na dokumenty, wieszak na ubrania. Nie należy również pomijać krzeseł dla pracowników recepcji. Powinny one być regulowane, ergonomiczne i nieobciążające dla kręgosłupa. Na stanowisku pracy powinien się znaleźć także komputer, dlatego warto wyposażyć meble w dodatkowe elementy, które pozwolą dyskretnie poprowadzić pod nimi lub z ich tyłu kable. Walory użytkowe lady z pewnością podkreśli system poziomego lub pionowego prowadzenia okablowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here