czwartek, kwiecień 25, 2024

Najlepsze ręczniki do łazienki

0
ręcznik zwoltex

Niezbędnym elementem każdej łazienki nie są tylko funkcjonalne meble czy trafiające w nasze gusta kafelki na ścianach i podłodze. Równie istotne są dodatki, ponieważ to właśnie one mogą zupełnie zmienić charakter pomieszczenia. Takim dodatkiem, który jednocześnie jest niezbędny, są chociażby ręczniki. W końcu stary, wyblakły i wysłużony ręcznik może zepsuć każde wnętrze. O ich przydatności nawet nie można dyskutować – w coś trzeba wytrzeć ręce po umyciu i całe ciało po kąpieli.

Tarcza antykryzysowa – jaką pomoc oferuje?

0
tarcza antykryzysowa

Wraz z obowiązującą sytuacją epidemiologiczną w Polsce rząd wprowadził pomoc dla firm oraz pracowników, którzy mogą ucierpieć w związku z koronawirusem. Tarcza antykryzysowa jest to pakiet pomocniczy dla przedsiębiorców oraz gospodarki – wynosi on 212 miliardów złotych. Decyzja o złożenie pakietu antykryzysowego została przyjęta 18 marca 2020 roku przez premiera Mateusza Morawieckiego. Na czym szczegółowo polega rządowa akcja? Jej oficjalna nazwa brzmi „gospodarcza i społeczna tarcza antykryzysowa dla bezpieczeństwa przedsiębiorców i pracowników w związku z pandemią wirusa SARS-COV-2”. Jaką pomoc otrzymają przedsiębiorcy oraz pracownicy?

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/tarcza-antykryzysowa/

Tarcza antykryzysowa – pomoc dla firm oraz pracowników

Na pomoc dla przedsiębiorców oraz pracowników zostało przeznaczone 212 miliardów zł. Jest to pakiet pomocy, który zostanie wykorzystany w przeciągu najbliższych dwóch – 4 miesięcy, które będą odgrywały kluczową rolę w walce ze skutkami koronawirusa.

Premier Polski Mateusz Morawiecki stwierdził: „Państwo Polskie zrobi wszystko, żeby pomóc pracownikom i pracodawcą. Nie zawaham się użyć środków budżetowych, żeby Polska przetrwała epidemie w najlepszy możliwy sposób”.

Pieniądze tarczy antykryzysowej zostaną podzielone na pięć filarów:

• Bezpieczeństwo pracowników 

• Finansowanie przedsiębiorców 

• Ochrona zdrowia 

• Wzmocnienie systemu finansowego p

• Program inwestycji publicznych

Tarcza antykryzysowa – ochrona dla pracowników

Jedną z najprawdopodobniej Szych konsekwencji koronawirusa jest wzrost bezrobocia. Bardzo dużo firm musi zawiesić swoją działalność, są to między innymi: butiki, zakłady fryzjerskie, sklepy odzieżowe, biura turystyczne itd. Przedsiębiorcy nie działają, lecz nadal mają obowiązek płacenia składek ZUS. Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział możliwość pokrycia przez państwo 40% przeciętnego wynagrodzenia w roku 2019.

Finansowanie przedsiębiorców

W przypadku przedsiębiorców w premier zapowiedział pomoc w postaci gwarancji kredytowych, finansowania leasingu dla firm oraz mikropożyczki do 5000 zł dla małych przedsiębiorstw. Celem tego miała być pomoc dla firm, aby mogły odzyskać zamówienia oraz kontynuować produkcję zaraz po epidemii. Składki ZUS zostają odroczone o 3 miesiące, a późniejsza spłata zostaje rozłożona na raty. Rząd Proponuję również rozszerzony program gwarancji dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ten sposób podwyższony zostanie między innymi poziom zabezpieczenia kredytu z 60% do 80%.

Tarcza antykryzysowa dla służby zdrowia

Na pierwszą linię frontu, czyli na jednoimienne szpitale zakaźne, zostało przeznaczone 7,5 miliarda zł dodatkowych środków. Pieniądze te inwestuje się między innymi sprzęt ochronny oraz nowoczesną aparaturę medyczną, która jest niezbędna do walki z chorobą. 

Bezpieczeństwo funkcjonowania systemu finansowego

Rząd zadbał również o zapewnienie bezpieczeństwa depozytów, lokat, płatności, wpłat oraz wypłat. Premier Mateusz Morawiecki wyznał: ” Chcemy, aby UKOIK i inne urzędy regulujące ceny kontrolowały rynek od strony cen.”

Inwestycje publiczne

Cytując słowa premiera Mateusza Morawieckiego, dokładnie poznane będą działania dotyczące piątego filaru: ” Chcemy zastosować klasyczny Impuls inwestycyjny po stronie państwa i budujemy fundusz co najmniej 30 miliardów zł na drogi samorządowe, cyfryzację, ochronę środowiska, modernizację szkół oraz szpitali „.

Zobacz też: http://www.maxvent.pl/telepraca-a-praca-zdalna/

Nieruchomości w Beskidach a wybór biura nieruchomości

Nieruchomości w Beskidach a wybór biura nieruchomości

Wybór biura nieruchomości to jedna z trudniejszych, ale i ważniejszych decyzji podczas poszukiwania nieruchomości w Beskidach i innych regionach Polski. To przedsięwzięcie, które pozwala nie tylko zaoszczędzić sporo czasu i energii potrzebnej na znalezienie wymarzonej nieruchomości, ale również takie, które może ochronić nas przed kosztownymi konsekwencjami błędnej decyzji.

Nieruchomości prywatne i biznesowe

Decyzja o wyborze biura nieruchomości tyczy się zarówno osób prywatnych nieprowadzących działalności gospodarczych, jak i klientów biznesowych. Klienci prywatni poszukują zwykle mieszkań, domów lub działek pod budowę domów. Klientów biznesowych zwykle interesują lokale w Beskidach, hale lub obiekty hotelowe i gastronomiczne przeznaczone do kupna lub wynajmu.

Ryzyko inwestycyjne jest porównywalne w obydwu przypadkach. Z jednej strony błędnie podjęta decyzja może przyczynić się do mieszkania w miejscu np. z trudnymi sąsiadami lub w lokalizacji, w której powstają zakłady przemysłowe lub planowana jest inwestycja drogowa o znaczeniu krajowym. Z drugiej strony, zła decyzja biznesowa może przełożyć się na utratę płynności finansowej firmy, a w konsekwencji doprowadzić nawet do bankructwa.

Powyższe argumenty sprawiają, że coraz więcej inwestorów jest świadomych potrzeby skorzystania z usług profesjonalistów, doskonale znających specyfikę lokalnego rynku nieruchomości oraz swobodnie poruszających się po aktualnych zagadnieniach prawnych.

Przegląd nieruchomości

Powszechny dostęp do Internetu, mnogość serwisów internetowych poświęconych ogłoszeniom dotyczącym sprzedaży, kupna i wynajmu nieruchomości oraz aktualnych cen ofertowych wcale nie ułatwia decyzji. W gąszczu informacji trudno jest bowiem znaleźć to, czego potrzebuje się aktualnie.

Skorzystanie z usług biura nieruchomości może w tym zakresie być nieoceniona. Dobrzy agenci nieruchomości mają nie tylko wiedzę nt. tego, jakie nieruchomości aktualnie sprzedają się dobrze, a jakie niekoniecznie, jaka jest różnica między ceną ofertową a ceną transakcyjną (czyli ile potencjalnie można wynegocjować przy kupnie nieruchomości) oraz jakie są planowane inwestycje na danym terenie i czy istnieją jakieś przeciwwskazania do poszukiwania nieruchomości w danej lokalizacji.

Rolą dobrego pośrednika w obrocie nieruchomościami jest zarówno ochrona nas przed nietrafioną inwestycją, jak również zaproponowanie nieruchomości spełniającej nasze oczekiwania oraz wpisującej się w przewidziany budżet inwestycyjny.

Biuro nieruchomości w Beskidach

W Beskidach istnieje wiele biur nieruchomości, ale na przykład o dobre biuro nieruchomości w Bielsku-Białej już nie jest tak łatwo. Na rynku usług wciąż jeszcze istnieje wiele biur niecieszących się najlepszą opinią. Na szczęście są też i takie, których agenci nieruchomości są zaangażowani w pomoc swoim klientom, a ich wiedza i doświadczenie są godne podziwu. Jednym z takich biur jest biuro nieruchomości Józef Kufel Nieruchomości.

Jest to agencja nieruchomości istniejąca nieprzerwanie na beskidzkim rynku nieruchomości od blisko 30 lat. Świadczy kompleksowe usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie miast: Bielsko-Biała, Cieszyn i Żywiec oraz powiatów bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego. Jej właściciel – Józef Kufel, to licencjonowany agent nieruchomości (licencja nr 752) z uprawnieniami państwowymi nr 110 w zakresie wyceny nieruchomości oraz uprawnieniami budowlanymi nr 167/94 BB.

Niniejsza agencja nieruchomości jest znana z tego, że w pełni angażuje się w obsługę klientów prywatnych i biznesowych, zainteresowanych kupnem, sprzedażą lub wynajmem domów, mieszkań, działek, lokali, hal i obiektów użytkowych w Beskidach. Cieszy się dobrą opinią zarówno wśród lokalnych inwestorów, jak i tych spoza Beskidów.

Z jej agentami można skontaktować się telefonicznie, mailowo oraz osobiście:

  • biuro nieruchomości w Żywcu:

– tel: 601 996 588

– email: biuro@jkn.com.pl

– al. Piłsudskiego 34/1, 34-300 Żywiec

  • biuro nieruchomości w Bielsku-Białej:

– tel: 500 014 236

– email: biuro.bielsko@jkn.com.pl

– ul. Cyniarska  22A, 43-300 Bielsko-Biała

Więcej informacji nt. agencji można znaleźć na stronie jkn.com.pl

Rynek biurowy w największych miastach Polski

Rynek biurowy w największych miastach Polski

Rynek biurowy śmiało możemy określić mianem motoru napędowego sektora nieruchomości komercyjnych w Polsce. Jego udział w obrocie sięga 52%, przekroczył więc łączny wolumen transakcyjny powierzchni handlowych i magazynowych. Trwający od lat trend wzrostowy nie słabnie i w kolejnych latach możemy spodziewać się pobicia następnych rekordów.

Rekordowy popyt

W roku 2019 podaż przestrzeni biurowych przekroczyła 11 milionów metrów kwadratowych, odnotowano również najwyższych w historii popyt na poziomie 1,6 miliona metrów kwadratowych. Palmę pierwszeństwa dzierży Warszawa, gdzie miały miejsce tak duże transakcje, jak najem 45 600 mkw. w Mennica Legacy Tower dokonany przez mBank, 44 800 mkw. dla Orange Polska w Miasteczku Orange oraz T-Mobile 27 400 mkw. na ul. Marynarskiej zagospodarowane przez T-Mobile. Jednak pozostałe regiony kraju odważnie doganiają rynek stołeczny. Najbardziej zauważalny progres widoczny jest na południu Polski, tu rekordzistą jest Kraków, w którym wynajęto aż 267 tysięcy mkw. powierzchni biurowej. Spektakularny sukces odniosły Katowice, notując dwukrotny wzrost obrotu w stosunku do roku poprzedzającego. Jednym z czynników odpowiedzialnych za wzmożony popyt jest stale rosnąca popularność flexów – ta forma najmu zanotowała 20% wzrostu. W odpowiedzi na rekordowy popyt rośnie podaż, a tu ośrodki regionalne wyprzedziły już stolicę. Różnica jest nieznaczna (5,59 miliona mkw. w stolicy, 5,61 miliona mkw. poza nią), ale w kontekście trendu zdecydowanie zasługuje na zauważenie.

Dwukrotny wzrost popytu w Katowicach

Dynamika wzrostu rynku nieruchomości biurowych jest wyjątkowo dobrze widoczne w Katowicach. Miasto stanowiące jeden z głównych ośrodków Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i praktyczne centrum konurbacji górnośląskiej, od lat przyciąga inwestorów, kusząc doskonałą infrastrukturą i sprawnym skomunikowaniem z resztą kraju. Nadzwyczajny popyt w roku 2019 zaowocował błyskawicznymi reakcjami deweloperów. Firma TDJ Estate rozpoczęła budowę wieży KTW II, Echo Investment rozbudowuje kampus Face2Face, ruszyła budowa budynku Silesia for Business realizowana przez TriGranit. Wiadomością mniej korzystną dla najemców jest wzrost czynszów, wynikający z rosnących kosztów budowy. Średnie ceny transakcyjne dla Katowic wahają się w przedziale 13,6-14,5 euro za metr kwadratowy. Wciąż jednak udaje się znaleźć atrakcyjne propozycje, czego dowód znajdziemy na stronie  https://directoffice.pl/biura/katowice/. Firma oferuje między innymi najem lokali w nowoczesnym kompleksie FRANCUSKA OFFICE CENTRE oraz w doskonale wyposażonym A4 BUSINESS PARK. A to tylko niewielki fragment bogatej oferty, którą dysponuje Direct Office. 

Rynek biurowy poza Warszawą

Obecnie poza stolicą w budowie znajduje się 800 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Oznacza to, że rynki lokalne pozbawiły stolicę pozycji lidera. Różnica jest wprawdzie niewielka, bo wynosi zaledwie 10 tysięcy metrów kwadratowych, jednak biorąc pod uwagę idącą wraz z nią w parze spadek ilości powierzchni niezagospodarowanych, świadczy o ogromnej dynamice rozwoju regionów. Pustostany stanowią dziś 8,7% całkowitej powierzchni przeznaczonej pod najem. Przyszłość zdecydowanie rysuje się w różowych barwach.

Jak wybrać wysokiej jakości akcesoria meblowe?

Jak wybrać wysokiej jakości akcesoria meblowe

Komfort użytkowania i wysoka ergonomia to absolutne podstawy, jakimi powinniśmy kierować się przy zakupie akcesoriów meblowych. Podpowiadamy, jak wybrać dobry sklep internetowy, aby sięgnąć po wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu. 

Postaw na wsparcie specjalistów

Podczas dokonywania zakupów w internecie, powinniśmy uwzględnić kilka ważnych elementów, które sprawią, że każda transakcja upłynie w przyjemnej atmosferze. Zdecydowanie należy zapoznać się z opiniami klientów, które zgromadzone są w sieci. Dzięki temu uzyskamy pewność wysokiej jakości produktów. Kolejnym ważnym czynnikiem będzie doświadczenie sprzedawców oraz ich profesjonalizm. Jeżeli sklep internetowy umożliwia kontakt z pomocnym personelem, z pewnością uzyskamy odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania. Warto również rzucić okiem na dostępność produktów. Ich szeroki asortyment pozwoli sięgnąć po rozwiązania idealnie dostosowane do naszych oczekiwań. Jaki sklep zapewni wszystkie powyższe udogodnienia? Doskonałą propozycją będzie Locker, który cieszy się ogromnym uznaniem wśród najbardziej wymagających.

Szeroka oferta produktów

Klienci mogą wybierać spośród wielu doskonałej jakości produktów. Znajdziemy je w różnych kategoriach. Dużą popularnością cieszą się nowoczesne systemy szuflad, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w biurze. A skoro o rozwiązaniach biurowych mowa, warto zwrócić uwagę na ładowarki bezprzewodowe, przedłużacze czy przepusty. Wielu klientów doceniło również interesujące elementy kuchenne. Wśród nich znajdziemy kosze na butelki, wkłady na sztućce, czy kosze na śmieci. Natomiast osoby zainteresowane artykułami wyposażenia łazienki mogą wybrać kosze na bieliznę oraz specjalne uchwyty na AGD. Na tym jednak asortyment produktów się nie kończy. Wielu klientów doceniło dostępne oświetlenie meblowe i podszafkowe LED. Warto również zapoznać się z asortymentem nóg i podnośników meblowych. Oferta jest bardzo bogata i zróżnicowana, a każdy znajdzie w niej artykuły dostosowane do swoich potrzeb.

Dlaczego warto?

Sklep internetowy Locker spotkał się z wielkim zainteresowaniem ze strony klientów, którzy zawsze poszukują kompleksowych rozwiązań. Każdy z nich może liczyć na indywidualne podejście oraz rzetelne wsparcie na każdym etapie zakupów. Oferta została przygotowana przez prawdziwych ekspertów. Nie brakuje w niej interesujących nowości, a także atrakcyjnych promocji. To atuty, dzięki którym ten profesjonalny sklep cieszy się tak dużym uznaniem.

Dlaczego warto zakupić fotel rozkładany?

0
fotel rozkładany do spania

Fotel rozkładany do spania wydaje się być prawdziwym strzałem w dziesiątkę do niewielkich wnętrz. Taki mebel sprawdzi się w niemal każdym pomieszczeniu. Nie wymagaj zbyt dużej ilości przestrzeni, a więc wpasowanie go w otoczenie jest wyjątkowo łatwe. Oczywiście podczas wyboru należy kierować się jakością wykonania. Konstrukcja powinna być mocna oraz niepodatna na negatywne oddziaływanie czynników zewnętrznych. Priorytetem jest to, aby nawet po czasie nie utraciła ona swojej pierwotnej formy. Lepiej więc zapłacić nieco więcej, a mieć pewność, że jakość znajduje się na wysokim poziomie. Zakupu można dokonać nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również online. Internetowe salony meblowe zwykle posiadają zróżnicowany asortyment, a także niższe ceny. Usatysfakcjonuje to tych, którzy chcą nieco zaoszczędzić.

Największy wybór ramek na wymiar w Polsce

Największy wybór ramek na wymiar w Polsce

Wybranie oryginalnego obrazu, czy też zrobienie pięknego zdjęcia to dopiero połowa drogi do sukcesu. Bardzo ważną rolę odgrywa także ich odpowiednie wyeksponowanie. W zadaniu tym pomóc mogą modne i stylowe ramy na wymiar, które są w stanie ożywić nawet najbardziej ponure pomieszczenia.

Usługi budowlane

kostka

Budownictwo rozwija się od wielu lat. Jest coraz więcej nowych metod wykorzystywanych w budownictwie, dzięki którym prace wykonuje się znacznie sprawniej i dokładniej niż kiedyś. Obecnie dysponujemy znakomitym sprzętem, który znacznie ułatwia pracę. Niestety ceny usług budowlanych w ostatnim czasie również znacznie poszły w górę. Dzisiaj koszt ułożenia kostki brukowej, wylania fundamentów, wykonania zbrojenia budynku, zrobienia elewacji, czy też ocieplenia mieszkania jest znacznie większy niż kilka lat temu.

Wszystko co powinieneś wiedzieć o schodach zabiegowych

Wszystko co powinieneś wiedzieć o schodach zabiegowych

Na etapie budowy własnego domu prędzej czy później staniemy przed wyborem schodów wewnętrznych. Na rynku znajduje się bardzo dużo różnych modeli. Podczas dokonywania wyboru powinniśmy wziąć pod uwagę przede wszystkim takie kwestie jak estetyka oraz funkcjonalność. Podpowiadamy czym są schody zabiegowe oraz czy warto w nie inwestować.

Czym są schody zabiegowe?

Schody zabiegowe bardzo często bywają mylone ze schodami dwubiegowymi. Elementem, który odróżnia te dwa rodzaje schodów jest zabieg, który zastępuje spocznik. Zabieg to nic innego jak tylko skręt utworzony ze schodów o różnej szerokości. Stopnie ułożone są w kształt klina – schody zwężają się przy załomach, a są szersze przy ścianie. Dzięki temu schody zabiegowe świetnie nadają się do łączenia kondygnacji w domu. Bardzo dobrze sprawdzą się także jako schody na poddasze użytkowe.

Zalety i wady schodów zabiegowych

Jedną z największych zalet schodów zabiegowych jest fakt, że mogą one pełnić rolę dodatkowego wzmocnika dla stropu. Dodatkowo zajmują w domu mniej przestrzeni niż schody zabiegowe. Ogromną zaletą jest także wygląd schodów zabiegowych – są one bardzo nowoczesne i estetyczne, doskonale nadają się niemal do każdego wnętrza i mogą być wykonane z bardzo różnych materiałów.

Jednak tak jak każde inne rozwiązanie schody zabiegowe mają także pewne wady. Brak spocznika może być pewnym problemem, jeżeli w domu mieszkają dzieci lub osoby starsze, dla których chodzenie po schodach jest wymagającą fizycznie czynnością. Miejsce zwężania się schodów może być niewygodne, jeżeli nie zostanie odpowiednio wyprofilowane, dlatego warto zadbać o to, aby schody zabiegowe miały zamontowaną wygodną poręcz.

Schody zabiegowe – czy warto?

Czy warto więc inwestować w schody zabiegowe? Wszystko zależy oczywiście od indywidualnego gustu oraz potrzeb. Ze względu na to, że schody tego rodzaju podtrzymują strop, są idealnym rozwiązaniem dla domu, w którym nie chcemy montować filarów. Zajmują mniej przestrzeni niż schody dwubiegowe i łatwo dopasować je niemal do każdego aranżacji. Dodatkową zaletą jest także możliwość wykonania ich z różnych materiałów, takich jak drewno czy, chociażby metal. Pamiętajmy jednak, że w domu, w którym są dzieci i osoby starsze obecność schodów zabiegowych może być kłopotliwa. Nie trzeba jednak z nich zrezygnować – wystarczy przemyśleć obecność wygodnej i dobrze dopasowanej do schodów poręczy.

Schody zabiegowe do nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie do domów dwukondygnacyjnych oraz takich, które posiadają użytkowe poddasze.

Atrakcyjne meble do przedpokoju możesz także kupić online

0
Atrakcyjne meble do przedpokoju możesz także kupić online

Aranżacja przedpokoju jest niezwykle ważna. To miejsce, jako pierwsze ukazuje się naszym gościom. Odpowiednie meble i dodatki sprawią, że całość będzie spójna. Co więcej, atrakcyjne meble do przedpokoju możesz także kupić online. Jakie wybrać?

Meble do przedpokoju, które warto kupić

Urządzenie przedpokoju to jedno z trudniejszych zadań. Po pierwsze, jest on punktem, który rzuca się w oczy od razu po wejściu. Po drugie, większość takich pomieszczeń nie ma zbyt wiele miejsca do wygospodarowania. W związku z tym niezwykle istotne jest wykorzystanie dostępnej powierzchni, ale przy tym niezagracenie, a także zadbanie o walory estetyczne. Jakie meble do przedpokoju warto kupić? Przede wszystkim:

  1. Szafę przesuwną – to bardzo praktyczny mebel, a do tego stanowi doskonały dodatek aranżacji wnętrza. Szafy są bardzo pojemne. Poza okryciami wierzchnimi pomieszczą inne elementy garderoby czy np. sprzęt.
  2. Szafkę na buty – to obowiązkowa pozycja do przedpokoju. Pamiętaj, aby dopasować ją do pozostałych elementów wystroju pomieszczenia.
  3. Lustro – to element, którego nie może zabraknąć w przedpokoju. Wybierz takie, w którym widoczna będzie cała Twoja sylwetka. Niech cechuje się walorami estetycznymi. Natomiast styl lustra powinien pasować do całej aranżacji. W ten sposób stworzysz spójną całość.
  4. Wieszaki – możesz wybrać stojący lub ścienny, wybór zależy od Twoich własnych upodobań oraz potrzeb.

5 powodów, dla których warto kupować meble do przedpokoju online

Z roku na rok, rośnie liczba konsumentów, który decydują się na zakup mebli online. To bardzo korzystne rozwiązanie, które ma wiele zalet. Przedstawiamy 5 powodów, dla których warto kupować meble przez internet:

  1. szeroki asortyment – sklep meblowy online ma niezwykle bogaty asortyment. Dostępne są w nim tysiące modeli, w różnych kolorach
  2. Oszczędność czasu – odwiedzenie sklepu meblowego online zajmie o wiele mnie czasu, niż jeżdżenie po kilku punktach stacjonarnych, które są rozmieszczone w różnych lokalizacjach.
  3. brak ograniczeń czasowych – punkty stacjonarne otwarte są w konkretnych godzinach. W sklepach online zamówienie można złożyć 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  4. Transport do domu – sklep meblowy online ma współpracuje z firmami, które zajmują się transportem mebli. Do tego cennik usług jest bardzo przystępny.
  5. atrakcyjne rabaty – w sklepach meblowych online o wiele łatwiej trafić na rabaty czy promocje. Ponadto cena mebli jest często niższa.

Zakup mebli online a bezpieczeństwo

Zakupy w internecie są bardzo bezpieczne, o ile kupujesz produkty w zaufanych sklepach internetowych. Przed dokonaniem zakupów zawsze sprawdź:

  • Informacje na temat firmy,
  • Opinie o sklepie internetowym.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z obsługą klienta. Bardzo ważny jest także sposób przeprowadzenia transakcji. Pamiętaj o tym, że każda operacja finansowa, której dokonasz na stronie sklepu internetowego, musi być szyfrowana i prowadzona w oparciu o protokoły transmisji danych SSL, dzięki czemu nasze pieniądze będą bezpieczne.

ZOBACZ TEŻ